Treniruotės

TAILANDO BOKSAS

Muay Thai dar vadinamas Tailando boksu. Šis kovos menas atėjęs iš senovės kovos menų pietryčių Azijoje, kuris savo ruožtu turi šaknis senovės Indijos tautose.
Muay Thai treniruotės skirstomos į vyrų ir moterų grupes, taip pat amžiaus grupes bei profesionalumo lygį. Pagrindiniai skirtumai – fizinio krūvio apkrovos, technikos sudėtingumas, psichologinis parengimas. Mėgėjų Muay Thay boksas – puikus pasirinkimas siekiantiems sveikatingumo ir fizinės formos gerinimo. Tailando boksas taip pat lavina psichologinį pasirengimą, skatina pasitikėjimo, įsipareigojimo, atkaklumo, drąsos, ryžtingumo tobulėjimą.

∙ Jėga
∙ Greitis
∙ Ištvermė
∙ Lankstumas
∙ Koordinacija

BOKSAS

Šis sportas padeda ne vien pasiekti ir palaikyti puikią fizinę formą: psichologų teigimu, boksas sveika ir protui bei emociniam intelektui. Bokso treniruotėse niekada nebūna nuobodu: pratimų įvairovė, naujų smūgių mokymasis, sparingas, darbas su svoriais ir bokso kriaušėmis užtikrina, kad kiekvieną treniruotės minutę turite susikoncentruoti į vis naujas užduotis. Be to, sparingo metu reikia galvoti ne tik apie smūgius ir gynybą, bet ir taktiką, improvizuoti, nuolat būti pasiruošusiam netikėtam priešininko ėjimui.

∙ Jėga
∙ Greitis
∙ Ištvermė
∙ Lankstumas
∙ Koordinacija
 

TRENIRUOKLIŲ SALĖ

Mūsų salėje rasite daug treniruoklių ir laisvų svorių įrangą – štangas, hantelius. Pratimai su laisvais svoriais – tai jėgos treniruotės klasika, leidžianti konstruoti raumenyno bazę bei maksimaliai didinti jėgos rodiklius.

Kiekvienai raumenų grupei, ištvermei lavinti, jėgai didinti ar kūno reljefui formuoti skirti įvairūs treniruokliai.  Čia atvykęs klubo lankytojas bus nustebintas treniruoklių gausos, o kvalifikuoti treneriai patars,  ką rinktis pagal  individualius poreikius. Kiekvienas sportuojantis gaus vertingų trenerių konsultacijų.

Treniruoklių skaičius salėje užtikrins, jog nė vienam klubo lankytojui nereikės laukti eilėje, jam norint atlikti reikalingą pratimą, o jų išdėstymas maksimaliai patogus sistemingam darbui treniruoklių salėje.

Šioje salėje vyrai gali atlikti dinaminį apšilimą smūgiuodami į  1,2 m aukščio bokso maišą.

Patyrę profesionalūs treneriai Jums pageidaujant praveda Individualias treniruotes, kurios duoda didžiausią naudą.

Treniruotė  su nuolatine trenerio priežiūra trunka 1 val. Pagal Jūsų sveikatos, fizinę būklę bei norus sudaroma individuali treniruočių programa, pagal ją Jūs galėsite sportuoti savarankiškai iki 2-3 mėn.

Prieš nuspręsdami, ar verta imti individualią treniruotę su treneriu, pagalvokite, kad nė vienas sportininkas, siekdamas gerų rezultatų, neapsieina be savo trenerio. Todėl Jūs , norėdami gauti gerus rezultatus, galite tai padaryti su asmeniniu treneriu. Patyręs instruktorius ne tik stebės pratimų atlikimo teisingumą, bet ir laiku pakeis treniruočių programą,  neleis Jums sustoti ties gautais rezultatais. Treneris reguliuos Jūsų fizinį krūvį, taip pat sudarys mitybos grafiką ir režimą.

Tokia treniruotė yra efektyviausia, nes  treneriui kontroliuojant ir prižiūrint  žmogus įgauna pasitikėjimą savimi –  tai, ko dažniausiai trūksta sportuojant savarankiškai.

Untitled-1Slide thumbnail

TRENIRUOTĖ RATU

Tai funkcinės treniruotės vyksta nedidelėmis grupėmis, pratimus atliekant vieną po kito judant ratu. Į kiekvieną treniruotę yra įtraukiami įvairūs subalansuoti patimai, veikiantys atskiras raumenų grupes. Šios treniruotės lavina motorinius gebėjimus, edvinį mąstymą, maksimalų kūno valdymą. Funkcinės treniruotės tikslas – išmokyti judesių, kuriuos atliekant kūnas veiktų kaip vieninga sistema, į judesio atlikimą įtraukiant ir tikslines raumenų grupes, ir raumenis – stabilizatorius, ir visą raumenyną, ruošia kūną efektyviai kasdienei veiklai, netikėtiems iššūkiams.

 

Kodėl rinktis treniruotes ratu?
• Treniruočių metu yra sudeginama daug kalorijų – degina nereikalingą riebalą.
• Treniruotė pakankamai trumpa, tačiau maksimaliai efektyvi, negalimi pašaliniai veiksniai.
• Didelė pratimų įvairovė lavina harmoningą kūną.
• Stiprinamas visas kūnas: raumenys, sausgyslės ir raiščiai.
• Sportiškas ir atletiškas kūnas yra suformuojamas lavinant daug kūno savybių: jėgą, ištvermę, šoklumą, greitį, balansą, lankstumą, vikrumą.
• Atliekami kompleksiniai pratimai, kurių metu apkraunama daug raumenų grupių vienu metu.
• Efektyviai dirba gilieji raumenys stabilizuojantys sąnarius ir gerinantys laikyseną.

 

Patyrę „ Fight Academy“ treneriai pratimus ir treniruotės pobūdį priderins prie jūsų dabartinės fizinės būklės, todėl šios treniruotės nereikalauja specialaus fizinio pasiruošimo. Lankant šias treniruotes ilgesnį laiką tiek jėga, ištvermė ir visa kita iššiugdys savaime.

Įvesk savo el. paštą ir gauk visas naujienas apie artėjančias varžybas ir renginius.